Last Updated on آوریل 26, 2023 by mohamadi

 

اگر صدای آزاردهنده‌ای شبیه تق تق یا جیر جیر از قسمت‌های مختلف خودرو ایکس فور مثل درب‌ها یا داشبورد شنیدید بهترین تصمیم مراجعه به یک مرکز صداگیری خودرو است. پس از مراجعه به مرکز صداگیری خودرو کاراک و کارشناسی رایگان خودرو، محل دقیق به صدا افتادن خودرو مشخص می‌شود و سپس هزینه و زمان صداگیری قسمت مورد نظر به شما اطلاع داده می‌شود. برای صداگیری bmw x4 خود به تعمیرگاه کاراک بیایید و بهترین خدمات را دریافت کنید . 

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

صداگیری bmw x4 در تعمیرگاه صداگیری کاراک

به صدا افتادن قسمت‌‌های مختلف خودرو bmw x4 دلایل متعدد و زیادی دارد که  به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد: نصب دزدگیر و باند باعث به صدا افتادن درب و داشبورد خودرو ، خراب شدن اهرم کمربند باعث به صدا افتادن ستون‌ها ، شکستن خارها و هرز شدن بعضی از قطعات، سرد و گرم شدن هوا، خیابان‌ها و جاده های ناهموار، تصادف و ….

پس در صورتی که خودرو شما به صدا افتاد، نگران بی کیفیت بودن کابین خودرو نباشید بلکه موارد زیادی وجود دارد که باعث می‌شود که خودرو شما نیاز به صداگیری پیدا کند. مرکز تخصصی صداگیری خودرو کاراک برای رفاه حال مشتریان عزیز خدمات ویژه ای در نظر گرفته است از جمله : 

  1. ارائه گارانتی و ضمانت کتبی
  2. عدم دریافت وجه در صورت نارضایتی
  3. انجام صداگیری در محل ( مخصوص شهرستان )
  4. کارشناسی رایگان

 

درخواست صداگیری خودرو

 

برای صدا گیری ایکس فور خدمات مختلفی در مرکز کاراک ارائه می‌شود، که در زیر به آن‌ها اشاره شده است :

  • صداگیری داشبورد
  • صداگیری صندوق عقب ایکس فور
  • صداگیری کنسول وسط  بی ام و ایکس فور
  • صداگیری مربوط به ستون‌های BMW X4
  • صداگیری رودری BMW X4
  • صداگیری قاب فرمون بی ام و ایکس 4
  • صداگیری سقف

 

 

نمونه کار صداگیری ایکس فور در مرکز صداگیری خودرو کاراک :

صداگیری bmw x4

صداگیری اتاق بی ام و

 

 

 چه چیزهایی باعث سر و صدا در کابین bmw x4 می شوند ؟ 

این راهنما بر مشکلات رایجی تمرکز دارد که می‌توانند باعث ایجاد صدا هایی همچون  صدای جیر جیر و وزوز در bmw x4 شوند.

برای یک صاحب bmw x4 ، هیچ چیز آزاردهنده تر از سر و  صداهای داخلی، داشبورد و تزئینات درون کابین نیست. اگر صاحب یک BMW با مسافت پیموده شده هستید، نمی‌توانید از سر وصدا  در کابین فرار کنید. در ابتدا ، ممکن است تشخیص این که صدای وزوز از کجا می آید سخت باشد، اما یافتن منبع مشکل آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست.

 

فرمان

سر و صدای فرمان BMW اغلب به دلیل شل بودن قطعات پلاستیکی، دکمه ها یا سوئیچ ها ایجاد می شود. صدای تق تق و جغجغه مانند با افزایش ارتعاشات در کابین بدتر می شود که در هنگام شتاب گیری معمولی است. همچنین ممکن است متوجه شوید که صدای تق تق زمانی که خودرو از حرکت باز می ایستد بدتر می شود. هنگامی که صدا را می شنوید، به اجزای فرمان دقت کنید تا مشخص شود نویز از کجا می آید.

 

دکمه های فرمان

دکمه های فرمان، به خصوص دکمه تنظیم صدا، ممکن است فرسوده شوند و باعث ایجاد صدای اضافی در کابین شوند. سعی کنید هنگام بروز صدا دست خود را روی دکمه های فرمان قرار دهید تا منبع صدا را پیدا کنید. اگر صدا از بین رفت، مشکل از دکمه های فرمان شماست.

 

سوئیچ سیگنال روشن

دکمه های کوچک روی چراغ راهنما یا کلید برف پاک کن ممکن است باعث این مشکل شوند. دست خود را روی این دکمه ها قرار دهید تا ببینید آیا صدا از بین می رود یا خیر. اگر هر یک از این سوئیچ ها آسیب ببینند، باید تعویض شوند.  این صدا ممکن است در دور آرام بیکار بدتر شود.

 

قاب فرمان

اگر صدا از دکمه های فرمان یا هیچ یک از سوئیچ ها نمی آید، به احتمال بسیار زیاد از روکش پلاستیکی ستون فرمان می آید.

دفعه بعد که متوجه ارتعاش و سر و صدا شدید، کمی به ستون فرمان فشار وارد کنید. اگر صدا از بین برود، منبع را پیدا کرده اید.می توانید از فوم برای جلوگیری از سر و صدا استفاده  کنید . اغلب جدا کردن روکش پلاستیکی فرمان و محکم کردن پیچ های موجود این مشکل را برطرف می کند.

 

کنسول میانی 

روکش پلاستیکی در کنسول میانی یا اطراف اهرم تعویض دنده ممکن است به مرور زمان شل شود و صداهای عجیبی ایجاد کند.

 

 

صداگیری bmw x4

صداگیری داشبورد بی ام و ایکس 4

 

 

صداگیری bmw x4 چگونه انجام می شود ؟

برای صداگیری بی ام و x4 خود لازم است به صورت حضوری به تعمیرگاه کاراک مراجعه کنید . متخصصین ما در وحله اول خودرو شما را به صورت رایگان کارشناسی می کنند. پس از یافتن علت به شما اطلاع می دهند که تا چه اندازه این صداها کم می شوند و هزینه لازم برای انجام کار چقدر است . در صورت رضایت شما اقدام به صداگیری bmw x4 شما می نمایند .

 

صداگیری در کاراک به دو صورت است :

 

صداگیری فابریکی

در روش صداگیری فابریکی ابتدا بررسی می شود که آیا پیچ مهره ها در جای خود قرار دارند ، خارها از جای خود در نیامده باشند و هم چنین بررسی می شود که رودری ، داشبورد و طاقچه عقب به درستی در جای خود قرار گرفته باشند . شکستگی پانل ها نیز چک می شود و در صورت وجود هریک از این موارد ، متخصصین ما آن را تعمیر و رفع می نمایند .

 

صداگیری غیر فابریکی

در صورتی پس از صداگیری فابریکی همچنان در خودرو bmw x4 سر و صدا به گوش می رسید ، صداگیری غیرفابریکی انجام می شود . در صداگیری غیر فابریکی ، از عایق های صوتی با کیفیت استفاده می شود .

 

برای مشاهده بیشتر صداگیری خودرو بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

صداگیری ماشین

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 بررسی خودرو bmw x4 

BMW X4 برای اولین بار در سال 2015 به بازار آمد و به محض عرضه با واکنش بسیار گرم خریداران روبرو شد. این خودرو همچنین با تحسین منتقدان و متخصصان خودرویی نیز روبرو شد. X4 در واقع نسخه کوچکتر BMW X6 است و همانند برادر بزرگتر خود، یک شاسی بلند کوپه به شمار می رود. BMW X4 بر روی پلتفرم X3 ساخته شده است و در واقع نسخه کوپه این شاسی بلند لوکس به شمار می رود. تا کنون دو نسل از X4 عرضه شده است که نسل دوم آن در سال 2018 معرفی شد.

ب ام و X4 در کشور ما با نسخه xDrive 28i عرضه شده است. این نسخه از یک موتور چهار سیلندر دو لیتری مجهز به تکنولوژی توربوشارژ نیرو می گیرد. این پیشرانه توانایی تولید 241 اسب بخار را دارد و بیشینه گشتاور آن به 350 نیوتن متر در بازه دور موتور 1250- 5000 دور بر دقیقه می رسد. گیربکس BMW X4 از نوع 8 سرعته استپ ترونیک است و توان موتور را به هر چهار چرخخ منتقل می سازد. مصرف سوخت ب ام و X4 در سیکل ترکیبی 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و شتاب صفر تا صد آن 6.2 ثانیه می باشد.