Last Updated on سپتامبر 7, 2022 by mohamadi

مرکز ریمپ ایسیو کاراک ، با 19 سال تجربه در زمینه برق و ایسیو و برنامه نویسی به این علم نائل آمده است که با افزایش هماهنگی قسمت برقی و موتوری از طریق برنامه ایسیو سبب تقویت خودرو و افزایش شتاب شود. این هماهنگی را ریمپ می نامیم  . یکی از خدمات موفق و کار آمد در مجموعه کاراک ، ریمپ ایسیو خودرو کوییک می باشد . در این پست به بررسی مجموع خدمات ریمپ ایسیو کوئیک که در مرکز چیپ تیونینگ کاراک می پردازیم و به برخی سوالات پر تکرار شما پاسخ می دهیم .

دسترسی سریع به مطالب :

 

 

ریمپ ایسیو چیست ؟

ریمپ ایسیو ، که تیونینگ ECU نامیده می‌شود، زمانی است که تنظیمات «واحد کنترل موتور» (ECU) خودرو برای بهبود چندین بخش از عملکرد خودرو تغییر می‌کند. با بازنویسی تنظیمات موجود با نرم افزار جدید، مالک می تواند خودرو را برای مدیریت تزریق سوخت، جریان هوا، سنسورها و موارد دیگر (در چارچوب محدودیت های قانونی) دوباره برنامه ریزی کند.

ریمپ یکی از بهترین راه های تقویت خودرو ، بدون هزینه های گزاف است و صرفا با تغییرات نرم افزاری انجام می شود . با ریمپ کوییک ، دیگر لازم نیست مبالغ زیادی را برای تعویض و بهبود های مکانیکی پرداخت کنید .

 

ریمپ ایسیو کوییک در مرکز کاراک

ریمپ کوییک

 ریمپ کوییک در مرکز کاراک 

شتاب صفر تا صد کوییک دنده فابریکی 12.5 ثانیه است ، که پس از ریمپ در مرکز تیونینگ کاراک به حدود 11 ثانیه کاهش پیدا می کند . این امر نشان دهنده ضعف برنامه نویسی کارخانه و قدرت تیونینگ کاراک میباشد ، همچنین برای کوییک های فول که گیربکس AT دارند ، شتاب صفر تا 100 عدد 16 ثانیه ثبت شده که پس از ریمپ بین 2 تا 3 ثانیه کاهش ثبت شده است ، عملا موتور کوییک همان موتور تیباست و مشکلات آن مشابه این خودرو میباشد و در نهایت باید گفت که رضایت از ریمپ کوییک نسبتا بالاست ، زیرا بهبود های آن پس از ریمپ در کاراک بسیار مشهود است . 

به صورت کلی ریمپ ایسیو کوییک در کاراک ، برای موارد زیر قابل انجام است : 

  1. ★افزایش قدرت کوییک
  2. ★ افزایش سرعت و شتاب اولیه کوئیک
  3. ★ کاهش دمای کارکرد فن
  4. ★ رفع کپ حین حرکت کوئیک
  5. ★ برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور )
  6. ★  کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ریمپ ارائه میگردد )
  7. ★  حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )
  8. ★  افزایش شتاب ثانویه سایپا کوئیک
  9. ★  رفع کپ اولیه کوییک ( بسیاری از مشتریان به آن نیاز دارند )
  10. ★  فول ریمپ کوییک شامل تمام موارد فوق میباشد

 

ریمپ ایسیو کوییک چگونه انجام می شود ؟

ریمپ ecu سایپا کوییک با دریچه گاز برقی برای افزایش سرعت و قدرت این خودرو با اصلاح جرقه زنی ، اصلاح هوادهی و اصلاح پاشش سوخت و برداشتن کاتاف ، صورت  می گیرد. در ریمپ ایسیو انحصاری کاراک ، ما احتراق سوخت را به سمت کامل شدن میبریم که  نتیجه آن بهبود حرکت کوئیک است.

هزینه ریمپ کوئیک ، 450 هزار تومان است برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت ریمپ ، می توانید به لینک زیر مراجعه نموده و یا با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید :

هزینه ریمپ ایسیو 

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک



 

شماره تماس مرکز چیپ تیونینگ کاراک : 09128079698

 

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104



 

ویدیو ریمپ ایسیو کوییک 

بهترین نتیجه را با ریمپ کوییک در کاراک می توانید بدست بیاورید . در زیر نمونه ای از ریمپ کوییک در مرکز کاراک را مشاهده می نمایید .

 

 

 ریمپ کوییک چه مزایایی دارد ؟ 

ریمپ ECU  کوییک می تواند یک روش بسیار مقرون به صرفه برای بهبود قابل توجه عملکرد وسیله نقلیه شما باشد. اگر هنوز در مورد انجام ریمپ تصمیم قطعی ندارید، در اینجا چند مزیت وجود دارد که ممکن است به شما در تصمیم گیری کمک کند :

 

1/ افزایش قدرت و گشتاور با ریمپ کوییک 

ریمپ ایی سی یو این توانایی را دارد که محدودیت هایی را که سازنده بر روی خودروی شما تعیین کرده است، حذف کند. با ریمپ ایسیو کوییک، می توانید به طور موثر پارامترهای وسیله نقلیه خود را بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، ارتفاع و کیفیت سوختی که در دسترس دارید دقیق تر مطابقت دهید . تنظیم دقیق ترکیبی همه این جنبه ها منجر به افزایش قدرت و گشتاور خروجی می شود.

 

افزایش سرعت و تقویت کوییک با ریمپ کوییک

بهبود گشتاور و سرعت

 

2/ بهبود مصرف سوخت 

ریمپ ECU می تواند به شما کمک کند mpg را افزایش دهید و از پولی که به دست می آورید بیشترین بهره را ببرید. علاوه بر این، ریمپ برای این منظور کنترل دقیق‌تری بر سوخت ارائه می‌دهد که منجر می شود اتومبیل شما ، مصرف سوخت بسیار بهتری داشته باشد .

3/ بهبود رانندگی و عملکرد کوییک

بهبود عملکرد خودرو ،  قابلیت رانندگی وسیله نقلیه شما را آسان تر می کند. ریمپ ECU می تواند این کار را  تا 40٪ افزایش دهد!

 

4/  بهبود پاسخ دریچه گاز

یکی از بهترین مزایا ریمپ برای خودروهای دارای دریچه گاز برقی ، بهبود پاسخگویی موتور و پاسخ دریچه گاز به طور قابل توجهی است . اگر در مورد کارایی عملکرد وسیله نقلیه خود نگران هستید، این یک خبر عالی است.

 

5/ قابلیت سفارشی سازی

نکته مهم در مورد ریمپ این است که کاملاً مطابق با نیازهای شما قابل تنظیم هستند. اگر علاقه مند به استفاده از وسیله نقلیه خود در انواع زمین ها و شرایط رانندگی هستید ریمپ کمک زیادی به شما می کند .

 

کاراک ، بهترین مرکز ریمپ ایسیو کوییک

تکنسین های کاراک ، نتایج استثنایی را در مورد ریمپ ایسیو  ارائه می دهند .

صفر تا صد کوییک معمولا بین 13 الی 14 ثانیه ( میانگین 13.3 ثانیه ) می باشد که بستگی به مدل خودرو و نوع ایسیو کوییک و سراشیبی و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ای سی یو کاراک ما افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای سایپا کوییک رقم میزنیم و کار را با گارانتی کتبی تقدیم میکنیم . در ریمپ کوییک ،  2 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ثبت گردید پس چیپ تیونینگ معادل 12 درصد افزایش بازده در کوییک نتیجه دارد که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 15% تغییر را انتظار داشت.

برای دریافت نوبت و ارتباط با مجموعه کاراک ، لینک زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

 

درخواست ریمپ خودرو

 

مشخصات فنی سایپا کوییک

تيپ پايه فول پلاس
گيربكس
نوع گيربكس دستي اتوماتیک CVT
موتور
تعداد سیلندر – نوع ۴سيلندر – دریچه گاز مکانیکی ۴سيلندر خطي – M۱۵ دریچه گاز برقی
حجم موتور ۱۵۰۳ سی سی
استاندارد آلايندگي يورو ۴ – قابل ارتقا به یورو ۵
ظرفیت باک(Lit) ۴۱
حداكثر قدرت hp/5300rpm ۸۷
حداکثر گشتاور Nm/4000rpm ۱۲۸