Last Updated on اکتبر 26, 2021 by mohamadi

[box]

رنو کپچر همواره یکی از پر فروش ترین خودروها نه تنها در سبد خودرویی رنو بلکه در میان تمامی کراس اوور های کامپکت بازار بوده است. نسل فعلی کپچر ،به مدت ۶ سال است که بازار را به تسخیر خود درآورده .حالا زمان آن فرارسیده تا کپچر با ظاهری جدید و تکنولوژی های به روز رسانی شده ، نفس رقبایش را بگیرد.کپچر جدید از ۸۵ درصد قطعات کاملا جدیدی در مقایسه با نسل فعلی بهره می برد و به لطف استفاده از پلت فرم CMF-B  سبک تر و مقرون به صرفه تر نیز هست.

[/box]

مزیت های کپچر جدید 

کپچر جدید به میزان قابل توجه ۱۱ سانتی متر از نسل فعلی طویل تر شده و فاصله بین محور های آن نیز ۲ سانتی متر افزایش یافته است. در ابتدا  ، کپچر با ۱۱ رنگ بدنه ، ۴ رنگ سقف متضاد و سه پکیج  سفارشی عرضه می شود. که ۹۰ ترکیب رنگی متفاوت را پیش روی مشتری قرار می دهد.

طراحی ظاهری نسل  فعلی کپچر هم در زمان خودش و در میان رقبایش قابل توجه بود و طراحی نسل جدی آن هم از این قاعده مستثنی نیست.

رنو در تسخیر کراس اوور ها

مزیت های کپچر جدید

طراحی C شکل چراغهای جلو وعقب با فناوری نوری LEDDLR ، سپر اسپرت و جذاب ، بالا آمدگی بدنه . در ستون C و برجستگی های کناره های بدنه ، آن را به یکی از جذاب ترین این کلاس تبدیل می کند.

مطالب پیشنهادی : هزینه ریمپ ایسیو خودرو چقدر است ؟ 

مشخصات رنو کپچر

کابین کپچر نیز مانند خودروهای اخیر رنو ، از یک نمایش گر عمودی لمسی بهره می برد. تا تعدد دکمه های فیزیکی را به حداقل برساند .

صندوق بار رنو کپچر ، دارای ظرفیت ۵۶۳ لیتر است.که برای خودرویی در این کلاس قابل توجه به نظر می رسد.علاوه بر این ، ۲۷ لیتر فضای اضافی در جای جای کابین در اختیار سرنشینان قرار دارد.

حتی با وجود سفارش سیستم صوتی آپشنال با ساب  ووفر بزرگ ، این ساب ووفر در سمت راست صندوق بار نصب می شود .تا از فضای مفید بار نکاهد.در مقوله نیرو محرکه ، ۲ موتور یک و سه ، ۱ لیتری بنزینی بادمش طبیعی برای کپچر جدید در نظر گرفته شده است که به ترتیب می توانند ۱۰۰ و ۱۵۵ اسب بخار نیرو تولید کنند.

مجله ماشین

قابلیت های کپچر

موتور دیزلی هم با ۱.۵ لیتر حجم ، در دو نسخه ۹۵ و۱۱۵ اسب بخاری قابل سفارش است. با توجه به پیشرانه سفارشی ، خریدار می تواند گیر بکس ۵ یا ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دو کلاچه اتوماتیک را انتخاب کند.

مطالب پیشنهادی : با صداگیری خودرو  405 ، بی صدا برانید 

علاوه بر این ، رنو یک نیرو محرکه هیبریدی را برای کپچر جدید در نظر گرفته است. که به تنهایی ۱۵۰ ثبت اختراع را با خود به یدک می کشد. و کپچر را قادر می سازد تا ۴۵ کیلومتر را به پشتوانه نیرو الکتریسیته بپیماید.