Last Updated on آوریل 21, 2023 by mohamadi

خودرو lifan 620  که دریچه گاز برقی دارند ، دارای ارور نرم افزاری هستند، این مشکل وقتی توام با مشکل سخت افزاری دریچه گاز در lifan 620 میشود با تاخیر در گاز خوری ، کاهش شتاب اولیه و ضعف خودرو در سربالایی میگردد که به آن کپ سرگاز میگوییم. رفع کپ lifan 620 در مرکز ریمپ توسط متخصصین برنامه نویسی خودرو انجام میشود.

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

رفع کپ لیفان در مرکز ریمپ کاراک

خودرو lifan 620 با ایسیو بوش بدلیل داشتن دریچه گاز برقی دارای کپ میباشد و در تعمیرگاه ریمپ ecu  این تعمیرات بصورت تخصصی صورت میگیرد. چه بخواهید به یک شکاف کوچک در یک میدان بپیوندید یا در یک تقاطع به جاده اصلی بپیوندید، واکنش ضعیف دریچه گاز می تواند بسیار سخت و گاهی خطرناک باشد. ریمپ ECU لیفان 620 در مرکز کاراک ، می‌توانند ماشین شما را کاملاً متحول کنند و رانندگی راحت‌تری را برای شما به همراه داشته باشد.

مطالب پیشنهادی : تعمیرات برقی لیفان 620 

رفع کپ lifan 620 با ایسیو بوش در تعمیرگاه چیپ تیونینگ توسط ریمپ کاران ایسیو صورت میگیرد . مجموعه تعمیراتی که برای رفع کپ انجام می شود به شرح زیر است :

  1. رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ34
  2. رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ35
  3. رفع کپ گاز 206 با ecu زیمنس
  4. رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.4
  5. رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5
  6. رفع کپ گاز پژو پارس با ecu مدل BOSCH ME7.4.4
  7. رفع کپ گاز سمند EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9
  8. رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9
  9. رفع کپ گاز 207 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5
  10. رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل BOSCH ME7.4.5
  11. رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ34
  12. رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ35
  13. رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7
  14. رفع کپ گاز lifan 620

برای رزرو نوبت ریمپ خودرو  و ارتباط با مجموعه کاراک ، کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

درخواست ریمپ خودرو

 دریچه گاز برقی عامل  کپ در خودرو lifan 620 

شکل ترکیب شده و برقی استپر موتور ، دریچه گاز و سنسور دریچه گاز می باشد که بصورت یک پکیج درآمده است. به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود و نهایتا افزایش لذت سواری و کله نکردن خودرو دلیل استفاده از آن در خودرو بوده است. پس از مدتی پتانسیومتر مجموعه دچار ایراد میشود و مقاومتش کمی بالا رفته و اطلاعات را با تاخیر ارسال میکند در نتیجه پس از فشردن پدال گاز با تاخیر 1 الی 2 ثانیه ای دریچه گاز به موقعیت صحیح میرسد و این تاخیر ایجاد کپ در lifan 620 میکند و رفع کپ lifan 620 با این دلیل توسط ریمپ ECU انجام میشود

رفع کپ دریچه گاز برقی با ریمپ ecu

رفع کپ دریچه گاز برقی با برنامه ریزی ایسیو

انواع کپ لیفان 620 

کپ ها به 2 نوع تقسیم می شوند ، یکی کپ حرکت اولیه و دیگری کپ حرکت ثانویه :

  1. کوپ اولیه یا همان تاخیر دریچه گاز را توضیح دادیم
  2. کوپ در حرکت با دنده 3 و 4 بدلیل مشکل پاشش سوخت و یا جرقه زنی ناصحیح بوجود می آید که با نوعی از ریمپ حل میگردد

 

آیا کپ اولیه قطعا با ریمپ حل می گردد ؟ 

با قطعیت نمیتوان گفت رفع کپ lifan 620 با ریمپ حل میشود زیرا کپ اولیه با حداقل 12 دلیل شناخته میشود که بعضی مکانیکال و بعضی برقی و بعضی الکترونیکال هستند

 

هزینه رفع کپ lifan 620 در کاراک چقدر است ؟ 

بستگی به نوع ایسیو ، از 220 تا 250 قیمت خدمات رفع کپ اولیه برای lifan 620 میباشد

 

مطالب مرتبط : تعمیر ایربگ لیفان 620

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

رفع کپ لیفان با ریمپ ایسیو لیفان

ریمپ ایسیو لیفان

چرا خودرو لیفان کپ می کند ؟

کثیفی فیلتر بنزین 

اولین جایی که یک تکنسین خودرو احتمالاً زمانی که پاسخ دریچه گاز پایین است بازرسی می کند، فیلتر بنزین است. این فیلتر برای جلوگیری از مشکلات موتور و بهبود مصرف سوخت وظیفه حذف زباله ها را بر عهده دارد. هنگامی که فیلتر کثیف است، می تواند باعث تاخیر در شتاب و پاسخ دریچه گاز شود، زیرا زمانی که سوخت تلاش می کند از فیلتری که مسدود یا کثیف است عبور کند، بسیار بیشتر از فیلتر تمیز طول می کشد.

گاهی اوقات می‌توان فیلترها را تمیز کرد و مجدداً استفاده کرد، بسته به مدت زمانی که از آخرین تمیز کردن شما گذشته است و شرایط معمول رانندگی که تجربه می‌کنید. به عنوان مثال، وسایل نقلیه ای که اغلب در میان گرد و غبار زیاد یا در جاده های خاکی حرکت می کنند، احتمالاً بیشتر از وسایلی که در شرایط جاده معمولی رانندگی می کنند، نیاز به تمیز کردن یا تعویض فیلتر دارند. حفظ تمیزی فیلتر بنزین یکی از راه‌های جلوگیری از واکنش ضعیف دریچه گاز است.

 

قطعات فنی معیوب

یکی دیگر از عوامل متداول که ممکن است در واکنش ضعیف دریچه گاز نقش داشته باشد، به اجزای فنی خودرو  شما مربوط می شود تا جنبه های مکانیکی مانند فیلتر بنزین کثیف . خودروی شما از یک سیستم پیچیده از حسگرها و اجزای کامپیوتری تشکیل شده است که با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند تا خودرو به طور عملکردی و کارآمد کار کند.

یکی از سنسورهای مسئول شتاب ،  سنسور جریان هوای جرمی (MAF) است. MAF چیزی است که نسبت سوخت به اکسیژن را در موتور شما تنظیم می کند تا موتور شما بتواند به درستی احتراق کند. اگر MAF خراب باشد، معمولاً بر سرعت شتاب تأثیر می گذارد زیرا ایسیو اتومبیل به درستی میزان سوخت مورد نیاز برای شتاب گیری سریع را اندازه نمی گیرد. به خصوص در هنگام برخورد با مسائل پیچیده تر مانند MAF، باید با متخصصان حرفه ای خودرو که با مسائل مربوط به پاسخ دریچه گاز آشنا هستند مشورت کنید.