Last Updated on سپتامبر 28, 2021 by mohamadi

[box]

آلفا رومئو تأیید کرده است که آنها راننده ایتالیایی آنتونیو جیوینازی را برای سال 2020 در کنار کیمی رایکونن نگه می دارند. جیوینازی بیست و پنج ساله ، می تواند بار دیگر تنها راننده ایتالیایی در شبکه باشد ، زیرا خودش را برای فصل دوم خود در فرمول 1 در کنار رایکونن کهنه کار ، آماده می کند. وی در حال حاضر در رده چهاردهم جدول رده بندی رانندگان قرار دارد.

[/box]

الفا رومئو

انتونیو جوینازی

عکس العمل Giovinazzi نسبت به حضورش درتیم

جیوینازی گفت: “من از حضور در این تیم برای سال 2020 بسیار خوشحالم.”

“من به خاطر سطح باور نکردنی از پشتیبانی که در اولین فصل کامل خود در فرمول 1 دریافت کردم ، سپاسگزارم: از زمان پیوستنم همه تیم در کنار من حضور داشتند و من واقعاً مشتاقانه منتظر ادامه سفرمان با هم هستم.

وی گفت: “امسال چیزهای زیادی آموختیم و من اطمینان دارم که می توانیم یک گام بزرگ به جلو در فصل آینده برداریم. من دیگر تازه کار نخواهم شد بنابراین بهانه ای برای من نخواهد بود: من می خواهم از ابتدای مسابقات قهرمانی حضور داشته باشم وپاسخ خوبی ب اعتماد  تیم نسبت به خود بدهم . “

مطالب پربازدید : مرگ نیکی لائودا ، اسطوره فراموش نشدنی فرمول 1

 

ماشین انتونیو

formula one

جیوینازی و آغاز رانندگی

این راننده ، در رقابت های فرمول 3 اروپایی و GP2 سال 2016 ، در رده دوم قرار گرفت . اولین حضور او در فرمول یک ، مربوط به سال 2017 می باشد که در تیم سائوبر برای گرند پری استرالیا ، به عنوان جایگزین پاسکال ولاین به رقابت پرداخت.

او در سال 2017 ، تبدیل به راننده سوم فراری شد و در تست های پیش فصل برای سائوبر رانندگی می کرد .

 

پیشنهاد می شود ببینید : با ریمپ ایسیو خودرو ، در مسابقات پیشتاز شوید 

 

رضایت واسیور از جیوینازی

مدیر تیم ، فردریک واسیور اضافه کرد: “آنتونیو امسال واقعاً خوب عمل کرده است و من بسیار خوشحالم که توانستم تأیید کنم که او در مسابقات آلفا رومئو مسابقه برای 2020 خواهد ماند.

وی گفت: “نحوه ادغام وی در تیم و بهبود مداوم در طول اولین فصل کامل خود در ورزش بسیار امیدوارکننده است و ما نمی توانیم صبر کنیم تا بتوانیم تمام توانایی های او را برای ادامه کار با هم باز کنیم.

“آنتونیو به عنوان یک راننده خیلی سریع ظاهر شده است ، حتی در کنار معیار سختی که کیمی هم دارد ، و ما انتظار داریم که او با پیشرفت تجربه اش حتی بیشتر پیشرفت کند. بازخورد فنی ، اخلاق کار و رویکرد مثبت به ما کمک خواهد کرد که همچنان تیم خود را به جلو سوق دهیم. و همینطور ثبات یک ترکیب بدون تغییر برای فصل آینده نیز خواهد بود. “

 

 

تثبیت انتونیو

جوینازی در الفا

تاکنون در این فصل جیوویناززی با 27 امتیاز توسط رایکونن گلزنی کرده است .جیوویناززی اخرین امتیاز خود را در سنگاپور به ثمر رساند در حالی که رایکونن از زمان GP مجارستان گلزنی نکرده است .حال آلفا رومئو در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

 

صندلی های سال 2020 هنوز در ویلیامز در کنار جورج راسل و در ردبول در کنار مکس ورستاپن تأیید نشده است. تورو روسو تنها تیمی است که هنوز هیچ یک از رانندگان را برای فصل آینده اعلام نکرده است.