Last Updated on آگوست 16, 2023 by mohamadi

افزایش شتاب سمند ، امری جذاب و دوست داشتنی به خصوص برای علاقمندان به سرعت است . برای افزایش شتاب این خودرو به شما ریمپ ایسیو سمند زیمنس را پیشنهاد می کنیم. با ریمپ ایسیو سمند و برنامه ریزی سنسور اکسیژن به شتاب و گاز بالا در خودرویتان خواهید رسید. حذف سنسور دوم اکسیژن سمند با ریمپ ایسیو به شما کمک می کند تا مشکلاتی همچون خطا کاتالیست را برطرف نمایید و از مشکلاتی همچون کپ ثانویه رها شوید . 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

 

حذف سنسور دوم اکسیژن سمند با ریمپ ایسیو

ریمپ ایسیو برای افزایش شتاب سمند به روش های مختلفی قابل انجام است . افزایش گاز خودرو با برنامه ریزی و حذف سنسور دوم اکسیژن سمند یکی از این روش هاست. سمندهایی که ایسیو زیمنس دارند را می توان با برنامه ریزی سنسور اکسیژن به شتاب مطلوب رساند. افزایش شتاب و قدرت خودرو سمند چشمگیر است و طبق نظر سنجی اکثر کسانیکه ریمپ خودرو کرده اند راضی هستند.

 

پیشنهاد می شود ببینید : تقویت خودرو ، برای عملکردی قوی

 

 

 سنسور دوم اکسیژن چیست ؟ 

در بعضی از خودروها  دو سنسور اکسیژن در مسیر دود خروجی موتور استفاده شده است. مانند : زانتیا ، پژو ۲۰۶ ( تیپ ۵ و ۶ و … ) که یکی از سنسورهای اکسیژن قبل از کاتالیست ( سنسور اکسیژن بالادست یا لاندا ) معمولا روی مانیفولد دود و دیگری بعد از کاتالیست ( سنسور اکسیژن پائین دست یا لامبدا ) قرار می گیرند که سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است . همانطور که توضیح داده شد با ریمپ سنسسور دوم افزایش شتاب برای خودرو سمند اتفاق می افتد. برای برنامه ریزی و حذف سنسور دوم اکسیژن سمند خود ، می توانید خدمات ارزنده ای در مرکز کاراک دریافت نمایید.

 

حذف سنسور اکسیژن با ریمپ ایسیو سمند

سنسور دوم اکسیژن و محل قرار گیری آن و نحوه ارتباط با ریمپ

 

 

آلاینده های خروجی از اگزوز خودرو سمند 

کنترل گازهای خروجی خودرو با توجه به وضعیت تهران و کلان شهر ها از اهمیت خاصی برخوردار است. میزان آلاینده های خروجی (مونوکسید کربن، دی اکسید کربن و هیدروکربن های نسوخته) از اگزوز خودرو سمند در مشهد در فاصله سال های ساخت 1387-1383 مورد بررسی قرار گرفت.
نتایج نشان داد که خودروهای سمند معمولی در مقایسه با پژو 206، به طور معنی داری آلاینده های هیدروکربن و مونوکسیدکربن بیش تری تولید می کنند درحالی که پژو 206، میزان بیش تری از دی اکسید کربن را ایجاد می نماید. این امر می تواند به علت متفاوت بودن سازوکار احتراق سوخت (کامل یا ناقص) در این خودروها باشد. همچنین سیر نزولی در روند تولید آلاینده های هیدروکربن و مونوکسیدکربن برخلاف دی اکسید کربن،در فاصله سال های ساخت 1387-1383 توسط پژو206 مشاهده گردید. هر چند میزان تولید تمامی آلاینده های یادشده توسط خودرو سمند کاهش یافت.

 

 

 

حذف سنسور دوم اکسیژن سمند _ ریمپ ایسیو سمند

ریمپ ایسیو سمند

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 ویدیو ریمپ ایسیو سمند در مرکز کاراک 

 

 

نشانه های خرابی سنسور اکسیژن سمند

رد شدن مکرر در تست آلایندگی

از نظر عملکردی، یک سنسور اکسیژن برای کاهش آلاینده های هوای منتشر شده از لوله اگزوز در خودرو سمند تعبیه شده است و با تنظیم مخلوط هوا و سوخت خودرو این کار را انجام می دهد .

عملکرد صحیح و سلامت سنسور اکسیژن برای موفقیت در تست آلایندگی، بسیار مهم است .  رد شدن مکرر در تست آلایندگی ممکن است نشان دهد که مشکلی در یکی یا هر دو سنسور اکسیژن سمند شما وجود دارد .

 

حذف سنسور دوم اکسیژن سمند _ نشانه های خرابی سنسور اکسیژن سمند

خرابی سنسور دوم اکسیژن سمند

روشن شدن چراغ چک سمند

یکی از محرک های رایج در روشن شدن چک موتور، خرابی سنسور دوم اکسیژن است. اما برای بسیاری ناشناخته است، این یک علت غیرمستقیم است – به این معنی که سنسورهای اکسیژن معیوب نمی توانند چراغ چک خودرو را به خودی خود فعال کنند، اما می توانند باعث از کار افتادن سایر سیستم های خودرو و روشن شدن چراغ چک موتور شوند.

از آنجایی که یک چراغ چک روش می‌تواند به معنای هر نقصی در موتور باشد، بهتر است برای دیاگ و عیب یابی به مراکز معتبر مراجعه کنید تا سعی کنند کدهای خطا را به‌دست آورند که شما را به سمت سیستم یا قطعه خاص معیوب راهنمایی خواهد کرد.

 

فرم درخواست ریمپ ایسیو سنسور دوم اکسیژن سمند 

 

افزایش مصرف سوخت سمند

مصرف سوخت با گذشت زمان به آرامی افزایش می‌یابد، مخصوصاً برای خودروهای قدیمی‌تر و کاربراتوری، و معمولاً به دلیل فرسودگی اجزای موتور ایجاد می‌شود. اما اگر به طور غیرعادی یا مدت کوتاهی پس از نصب سسنور اکسیژن جدید رخ دهد، به احتمال زیاد مخلوط هوا و سوخت خودروی شما کم یا زیاد است.

معمولاً، گام بعدی برای حل این مشکل، اصلاح تنظیمات کاربراتور خودرو یا تعویض شلنگ خلاء شل شده ، در صورت نیاز است. اما درخودروهای دارای سیستم تزریق سوخت و کنترل کامپیوتری همچون پژو 2008 ، این افزایش مصرف سوخت یکی از علائم خرابی سنسور اکسیژن است.