تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک

 

 

رفع صداهای آزار دهنده خودرو

مرکز صداگیری خودرو کاراک ( رفع صدای خودرو ) با حضور متخصصان تیونینگ خودرو و صداگیری ، آماده ارائه خدمات تیونینگ و صداگیری ماشین به شما مشتریان عزیز می باشد . صداگیری درب ، صداگیری داشبورد ، صداگیری ستون ، صداگیری کنسول وسط ، صداگیری تهویه ، صداگیری رودری ، صداگیری قاب فرمان ، صداگیری درب عقب و صداگیری طاقچه عقب مجموع خدمات صداگیری خودرو میباشد

دسترسی سریع به مطالب :

صداگیری اتاق خودروکاراک

اتاق خودرو ، ساختمان اصلی آن را تشکیل می دهد . این قسمت از اتومبیل دارای قسمت های زیادی است که ممکن است به مرور زمان ، به علت ساختار بی کیفیت قطعات ، رانندگی و نگهداری نامناسب و وضعیت بد جاده ها دچار سر و صدای اضافی شوند .
این سر و صداها علاوه بر اینکه آزار دهنده هستند ، ممکن است حواس راننده را پرت کنند ؛ از این رو پیشنهاد می کنیم در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی هرچه زودتر اقدام به رفع آن نمایید تا از رانندگی لذت ببرید . خوشبختانه امروزه برای رهایی از چنین مشکلی می توانید خدمات صداگیری را از مراکز معتبری همچون مرکز صداگیری کاراک دریافت نمایید .
از مزایای صداگیری ماشین در تعمیرگاه کاراک می توان به ارائه ضمانت نامه کتبی ، کارشناسی حضوری رایگان جهت اعلام هزینه و زمان دقیق صداگیری خودرو پیش از انجام کار، وجود نیروهای بسیار متخصص و حرفه ای در امر صداگیری اتاق خودرو اشاره کرد.
 
صداگیری اتاق خودرو شامل موارد زیر می باشد :
 
  • صداگیری داشبورد 
  • صداگیری 4 درب
  • صداگیری ستون ها 
  • صداگیری سانروف 
  • صداگیری سقف 
  • صداگیری طاقچه عقب 

صداگیری کف خودرو در کاراک

یکی دیگر از خدمات ارزنده ای که در کاراک ارائه می شود ، صداگیری کف خودرو است . این قسمت از خودرو نیز ، ممکن است دچار لقی و مشکلاتی شود که سبب تولید صداهایی آزار دهنده می گردد . تکنسین کاراک با نمونه های موفقی از صداگیری و عایق کف خودرو ، خدمات قابل قبولی به مراجعه کنندگان محترم ارائه داده و نتیجه رضایت بخشی به ارمغان می آورند .

در فیلم زیر نمونه کار عایق کاری کف اتاق که در تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک انجام شده است را مشاهده کنید :

 

 

صداگیری زاپاس خودرو 

 

لاستیک زاپاس خودرو ، یک لاستیک یدکی است برای مواقع اضطراری که ممکن است لاستیک خودرو شما دچار مشکل شده باشد . لاستیک زاپاس معمولا در صندوق عقب قرار می گیرد ، البته در همه خودروها به این صورت نیست . در برخی ماشین ها در روی موتور و یا روی درب صندوق عقب قرار میگرید . 

ممکن است به دلایل مختلف ، لاستیک زاپاس در محل خود سر و صدا ایجاد کند ، تصادف ، دربافت خدمات نامناسب از تعمیرگاه های غیرحرفه ای ، می تواند سبب شب شدن پیچ های این بخش شده و در حین رانندگی آن را به صدا در آورند . در مرکز صداگیری کاراک ، صداگیری زاپاس خودرو انجام می گیرد . 

نحوه صداگیری خودرو در کاراک

همانطور که گفته شد خودروها به دلایل مختلفی به صدا می افتند، جدا از دلایل به روش صداگیری خودرو میپردازیم، روش های ما تماما تجربی می باشند، به این صورت که ابتدا با خودرو شما رانندگی میکنیم و صدا ها رو میشنویم و سپس بر همان اساس اعلام هزینه و اعلام زمان میکنیم، در صورت تمایل مشتری ، در روز مشخص شده کار خودرو وی دست گرفته میشود. ، برای صداگیری خودرو 2 کار تخصصی انجام میشود که لازم و ملزوم یکدیگرند، اول: اصول باز و بست قطعات خودرو و دوم: روش و محل های صداگیری
ابتدا قطعه مورد نظر باز میشود، باز و بست قطعات از پروتکل باز و بست شرکت سازنده پیروی میکند و حین انجام کار از شکسته شدن قطعات حین انجام کار جلوگیری میشود ، روش جلوگیری دقیق و تخصصی است و از شرح آن معذوریم…
بعد از اینکه قطعه پلاستیکی باز شد ، داخل آن نظافت می شود که گاهی با یک دستمال، ساده است و گاهی با شست و شوی کامل و با آب و مواد انجام میشود
پس از آن با قطعاتی که مربوط به صداگیری هستند و جنس های مختلفی نیز دارند و به محل های مشخصی نصب میشوند صداگیری خودرو انجام می گردد ، این مواد از برخورد قطعات پلاستیکی و فلزی به هم جلوگیری میکنند و در نتیجه صداگیری رخ میدهد
صداها به 3 دسته کلی تقسیم میشوند :

از این بین 1 و 2 بسیار شایع هستند و اجرت های مشخصی دارند و حدود 99% ماشین ها فقط همین صدا ها را دارند ولی بعضی از خودرو ها مانند سراتو ، اپتیما و سمند علاوه بر صداهای 1 و 2 ، صدای 3 نیز دارند که گرفتن آن بسیار سخت است و زمان بر و هزینه بردار و در بین تعمیرکاران به صدای بدنه معروف است. رفع صدای بدنه معمولا از طریق موم کاری انجام میشود و مهمترین بخش آن پیدا کردن محل صدا میباشد.

صداگیری 206
صداگیریBMW
صداگیری وراکروز
صداگیری ساندرو
صداگیری برلیانس
صداگیری پرادو
صداگیری سمند
صداگیری پاجرو
صداگیری سوزوکی
صداگیری کاپرا
صداگیری مگان
صداگیری دنا
صداگیری 207
صداگیری مورانو
صداگیری سوناتا
صداگیری موهاوی
صداگیری پاژن
صداگیری BYD f3
صداگیری پژو پارس
صداگیری اپیروس
صداگیری ال 90
صداگیری رانا
صداگیری هایما
صداگیری مزدا 3
صداگیری داشبورد
صداگیری رودری
صداگیری ستون
صداگیری سانروف

درخواست صداگیری خودرو

نمونه کارهای صداگیری

لیست خودرو هایی که تا به حال در مرکز کاراک ، صداگیری شده اند:

صداگیری تویوتا کمری ، صداگیری سیتروئن C5 ، صداگیری چری آریزو 5 ، صداگیری پژو 2008 ، صداگیری mvm110 و 550 و 315 ، صداگیری ولیکس C30 ، صداگیری جیلی ام گراند ، صداگیری جک j5 ، صداگیری جک S3 ، صداگیری رنو اسکالا ، رنو کولئوس ، صداگیری پورشه پانورما ، صداگیری پورشه کاین ، صداگیری ماکان و باکستر ، صداگیری آلفا رمئو میتو ، صداگیری پروتون جن 2

صداگیری تویوتا rav4 ، صداگیری تویوتا هایلوکس ، صداگیری تویوتا C-HR ، صداگیری تویوتا پریوس ، صداگیری تویوتا Fj کروز ، صداگیری تویوتا آریون ، صداگیری تویوتا GT 86 ، صداگیری تویوتا یاریس ، صداگیری چانگان Cs35 ، صداگیری چانگ ان ایرو ، صداگیری تیگو 7 ، صداگیری سانگ یانگ رکستون G4 ، صداگیری تیولی ، صداگیری پرمیم ، صداگیری رکستون ، صداگیری رودیوس ، صداگیری کایرون ، صداگیری اکتیون ، صداگیری چیرمن 500S ، صداگیری کورانرو

صداگیری سوزوکی ویتارا ، صداگیری کیزاشکی ، صداگیری بسترن B30 ، صداگیری B50f ، صداگیری سوبارو فارستر ، صداگیری فیات 500 ، صداگیری سی نیا ، صداگیری فولکس تیگوان ، صداگیری پاسات ، صداگیری بیتل ABT ، صداگیری گل ، صداگیری کیا کادنزا ، صداگیری سورنتو صداگیری اپتیما ، صداگیری اسپورتیچ ، صداگیری کارنز ، صداگیری سورنتو ، صداگیری ریو 2016 ، صداگیری پیکانتو ، صداگیری سول ، صداگیری گریت وال وینگل ، صداگیری هاوال H2 ، صداگیری هاوال H3 ، صداگیری هاوال H6 ، صداگیری ولیکس ، صداگیری لکسوز GS25 ، صداگیری لکسوس Nx200 ، صداگیری Lx570 ، صداگیری Rx350 ، صداگیری Gs 460

صداگیری مازراتی کواترو پورته ، صداگیری گرن توریسمو ، صداگیری گرن کابریو ، صداگیری بنز E250 ، صداگیری بنز CLA ، صداگیری بنز SL500 و S500

صداگیری میتسوبیشی اوتلندر ، صداگیری Asx ، صداگیری لنسر ، صداگیری میراژ ، صداگیری نیسان Xtrail ، صداگیری جوک ، صداگیری تینا ، صداگیری قشقایی ، صداگیری رونیز ، صداگیری پیک آپ

صداگیری هوندا CR-V ، صداگیری آکورد ، صداگیری سیویک ، صداگیری سانتافه ، صداگیری هیوندا توسان ، صداگیری سنتینیال ، صداگیری آزرا ، صداگیری هیوندا i20 ، صداگیری اکسنت ، صداگیری i10 ، صداگیری ولستر ، صداگیری i30 ، صداگیری آوانته ، صداگیری ورنا

صداگیری ولوو Xc90 ، صداگیری ولوو C10 ، صداگیری C30

برای دیدن نمونه کارهای صداگیری ماشین خود روی عکس آن کلیک نمایید و یا در بالای سایت نام آن را جست و جو کنید

پرسش و پاسخ متداول پیرامون صداگیری اتاق خودرو

صداگیری و ریمپ ایسیو، صداگیری شامل تمام قسمت های خودرو و ریمپ نیز بهینه سازی ایسیو و بالا بردن سرعت و شتاب خودرو، هم چنین بهینه سازی مصرف سوخت می شود.

متخصصین ما در کاراک تمام بخش های خودرو شامل داشبورد ، رودری ، ستون ، طاقچه ، سقف و سانروف را به صورت تضمینی و حرفه ای صداگیری می کنند.

.بسته به نوع خودرو و بخش هایی که قصد صداگیری آنها را دارید، هزینه صداگیری خودرو متفاوت است و برای اطلاعات دقیقتر می توانید به صفحه  هزینه صداگیری خودرو مراجعه کنید.

صداگیری زمان خاصی ندارد بلکه در ایام سرد سال صدا بیشتر و در ایام گرم سال صداها کمتر میشود. پس اگر صدایی در تابستان بماند، آن صدا اساسی است !

حدودا صداگیری هر درب ماشین ایرانی 45 دقیقه و ماشین خارجی 1 ساعت
هر ستون ماشین ایرانی 20 دقیقه و هر ستون ماشین خارجی 40 دقیقه
داشبورد از 5 ساعت تا 1 روز کامل
سقف از 5 ساعت تا 1 روز کامل
سانروف از 7 ساعت تا 1 روز کامل
چراغ سقفی از 10 تا 30 دقیقه
طاقچه عقب از 20 دقیقه تا 1 ساعت
کف صندوق از نیم ساعت تا 2 ساعت

در حال حاضر اکثر صداهای صندلی توسط ما گرفته نمیشود و در حوضه تخصصی صندلی سازهاست

صداگیری شیشه به عهده شیشه سازهاست.

خیر، صدای موتور از راه های زیادی وارد اتاق میگردد از جمله بدنه و داشبورد ، کف ، شیشه ها ، دربها و تهویه. صداها را میتوان از طرف داشبورد کم کرد ولی شما هیچگاه نمیتوانید راه تهویه را ببندید زیرا در این صورت کولر و بخاری شما از کار می افتد. شما هیچگاه دربها را کیپ تر از کارخانه نمیتوانید بکنید و از لای درب صدا وارد اتاق میشود. شیشه گزینه هایی است که هیچ تصوری نمیتوان از آنها داشت لذا موانع غیر قابل رفع در مقابل رفع صدای موتور وجود دارد. اینجا این سوال پیش می آید چرا ماشین های خارجی صدای موتور ندارند ؟ پاسخ این است که موتور ماشین خارجی با ایرانی متفاوت است و آنها موتور کم صدایی دارند. در ماشین های ایرانی مثلا موتور ای اف سون تا دنده 4 صدای زیادی دارد و زمانی که به سرعت 110 رسید صدای آن کم میشود

صدای باد از زه های لای درب می آید و معمولا بدلیل میزون نبودن بدنه و کش و قوس نامناسب خودرو است و تنها راه ممکن تعویض زه های دور درب است و درصورتی که جواب ندهد کاری نمیتوان کرد.

خیر صدای لاستیک ها از طریق لای دربها می آید و راهی برای رفع و جلوگیری آن وجود ندارد

دمپر های مختلی تولید شد و در تعمیرگاه کاراک اکثر آنها تست شد ما هیچگاه جواب قابل قبولی از آنها نگرفتیم و راضی کننده نبود.

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

بازگشت به بالا